Heb je een klacht?
Dit kun je doen
Je neemt contact op met de begeleiding om je klacht te bespreken, soms is dit al voldoende. Je kunt ook een afspraak maken om over de klacht te praten met de directie en/of de begeleider. We doen ons best de klacht samen op te kunnen lossen.
Is dit niet gelukt?
Dan kun je eengesprek aangaan met de vertrouwenspersoon van Woonlocatie De Fazant. Een vertrouwenspersoon is iemand bij wie jij (en/of jouw vertegenwoordiger) terecht kunt als je een klacht hebt over iets wat zich bij Woonlocatie De Fazant afspeelt. Een vertrouwenspersoon voert vertrouwelijke gesprekken, dit betekent dat de vertrouwenspersoon niets van wat is besproken aan iemand mag vertellen zonder jouw toestemming. De vertrouwenspersoon kijkt samen met jou wat de klacht precies is en wat je er aan kunt doen. Jij beslist zelf hoe je de klacht op wilt lossen. Als je het fijn vindt, maken jullie samen een plan van aanpak en voeren dit uit. De onafhankelijke vertrouwenspersoon van Woonlocatie De Fazant is Rika Woudwijk van Woudwijk Zorgadvies.
Woudwijk Zorgadvies
Bangaweg 4
9144 CL Hantumhuizen
Telefoon (06) 29 19 28 60
E-mail info@woudwijkzorgadvies.nl
Website www.woudwijkzorgadvies.nl
Je kunt ook contact opnemen met onze externe, onafhankelijke klachtencommissie, Klachtenportaal Zorg. Dit kun je doen door een brief of een e-mail te schrijven.
Vermeld dan:
De klacht kun je insturen via het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg, via e-mail versturen naar info@klachtenportaalzorg.nl of schriftelijk naar:
Klachtenportaal Zorg
Westerstraat 117
1601 AD Enkhuizen
Na het indienen van een klacht bij Klachtenportaal Zorg wordt een procedure gestart.
Hoe deze procedure eruit ziet dat kun je zien op de site van Klachtenportaal Zorg.
Belangrijk om te weten:
Je hoeft de verschillende stappen niet per se in bovengenoemde volgorde te volgen. Je mag ook gelijk gebruik maken van de vertrouwenspersoon of een klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg.
KvK-nummer: 76882993